Doprava

Doprava za zboží objednané na MASIVEC.CZ je ZDARMA !!!

Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

Kupující může využít dodatečných služeb s příplatkem a to:

1. zvláštní dodací lhůta "TOPTIME" dopolední doručení do 12:00 za cenu 300 Kč
2. zvláštní dodací lhůta "TOP-PRIVAT" - večerní doručení v rozmezí 16.00-20.00 za cenu 300 Kč
3. zvláštní dodací lhůta "TOP-WEEKEND" - sobotní doručení do 13.00 za cenu 500 Kč
4. asistence s výnosem do patra „TOP-CONFORT“- maximální váha do 80 kg za cenu 300 Kč

Dodací lhůty

Pokud není uvedena dostupnost zboží, bude vám doručeno do 4 týdnů. Pokud je zboží skladem, bude vám doručené do 10 pracovních dnů.

Pod pojmem den se rozumí pracovní den.

Převzetí zásilky

Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka přepravní společností. 
Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami:

  1. Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na zboží bude uznána pouze, pokud bude vnější obal nepoškozen. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. Děkujeme za pochopení.
  2. V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte na admin@masivec.cz
  3. V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
  4. Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a tento počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání nějakého dílu.